Logo do repositório
Comunidades & Coleções
Tudo no DSpace
Sobre nós
Instruções
Dúvidas frequentes
  • English
  • العربية
  • বাংলা
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Ελληνικά
  • Español
  • Suomi
  • Français
  • Gàidhlig
  • हिंदी
  • Magyar
  • Italiano
  • Қазақ
  • Latviešu
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Српски
  • Svenska
  • Türkçe
  • Yкраї́нська
  • Tiếng Việt
Entrar
Esqueceu sua senha?
  1. Início
  2. Pesquisar por Autor

Navegando por Autor "Costa, Marci de Paula Campos"

Filtrar resultados informando as primeiras letras
Agora exibindo 1 - 1 de 1
  • Resultados por Página
  • Opções de Ordenação
  • Imagem de Miniatura
    Item
    A influência das brincadeiras no desenvolvimento da criança surda na educação infantil
    (Universidade Brasil, 2022) Costa, Marci de Paula Campos; Garcia, Fabiana Sarto Prilip; Sousa, Francisco José da Silva; Souza, Vanessa Soares de; Grandino, Iara
    This article aims to analyze the contributions of games and games in the development of teaching and learning of deaf children in Early Childhood Education. The methodology adopted was that of bibliographical research with theoretical foundation based on the authors: Huizinga, Vygotsky and Piaget. The justification is anchored in the relevance of the theme in the current scenario of inclusion for the construction of a more just and egalitarian society. It is concluded, therefore, that playing contributes significantly to the teaching-learning process of both hearing and deaf children.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Política de privacidade
  • Termos de uso
  • Enviar uma sugestão
Logo do repositório COAR Notify